زیبایی زندگی
زیبایی زندگی.....
زیبایی زندگی به این نیست که چقدر شاد هستی بلکه به این است که دیگران چقدر از بودن تو شاد هستند .
بنابراین:
افکارت را مثبت نگه دار زیرا افکارت هستند که جملاتت را می سازند.
جملاتت را مثبت نگه دار زیرا جملاتت هستند که اعمالت را میسازند .
اعمالت رامثبت نگه دار زیرا اعمالت هستند که عاداتت را میسازند.
عاداتت رامثبت نگه دار زیرا عاداتت شیوه ی زندگیت را میسازد.
شیوه ی زندگیت رامثبت نگه دار....زیرا شیوه ی زندگیت سرنوشتت را می سازند.
+ نوشته شده در جمعه ۱۳۹۰/۰۷/۰۸ ساعت 16:28 توسط سید وحید حسینی
|
این وبلاگ به همت دانشجویان رشته فیزیوتراپی ورودی 89 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل راه اندازی شده است.