شاهکاری از سیمین بهبهانی
درود بر بانو سیمین بهبهانی
ادامه نوشته
دوستان و همکلاسی های عزیز سلام گرم مرا برای نخستین بار از وبلاگمون پذیرا باشید.
اشعاری که براتون در نظر گرفتم از سروده های سیمین بهبهانیه(شاعر محبوبم) که امیدوارم خوشتون بیاد(که میاد!!)
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ساعت 11:48 توسط سیمین قنبری
|
این وبلاگ به همت دانشجویان رشته فیزیوتراپی ورودی 89 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل راه اندازی شده است.