دوباره دانشگاه!!

سلام به همه همکلاسی های عزیز...

امیدوارم تعطیلات خوبی رو پشت سر گذاشته و آماده باشید برای شروعی دوباره...

ترم پنج داره آغاز میشه و مطمئنا دونستن اطلاعات زیر خیلی به کارتون میاد!

*اول اینکه شروع کلاس ها ۲۵/۶/۹۱ خواهد بود (طبق نظر آموزش)

**برنامه ی هفتگی رو هم براتون گذاشتم.در ضمن برنامه رو میتونید از مسیر زیر هم دریافت کنید:

ابتدا وارد سایت دانشگاه بشید و بعد به ترتیب گزینه های زیر رو انتخاب کنید

دانشکده ها/ دانشکده پزشکی ... سپس به لینک سمت راست رفته  معاونت آموزشی / فیزیوتراپی رو انتخاب کرده و برنامه هفتگی رو به صورت PDF مشاهده کنید.

***همونطور که می دونید این ترم کارآموزی داریم.کلاس به سه دسته تقسیم شده و هر گروه در یک بیمارستان و زیر نظر استاد مربوطه(البته به صورت گردشی) این واحد رو میگذرونن.

توجه:دوستان گروه c با دکتر جوانشیر در بیمارستان یحیی نژاد کارآموزی دارند.ولی به علت اینکه ایشون شنبه هفته بعد تشریف ندارن ، کار آموزی این افراد به پنجشنبه ۳۰/۶/۹۱ موکول خواهد شد.بنابراین این دوستان می تونن یکشنبه بیان دانشگاه!

                           !!لطفا اطلاع رسانی کنید!!

                                                                                        موفق باشید

تبريك با كمي تاخير

راستش نزديك به يك هفتست كه تصميم دارم اين پست رو تو وبلاگ بذارم ولي به دليل مشغله ي زياد!!! مجالش پيش نيومد;ولي خب ماهي رو هر وقت از آب بگيري تازست.

روز يكشنبه هشتم آبان شاهد انتشار اولين شماره ي     نشريه ي مشكات بوديم كه توجه و تحسين خيلي هارو به خودش جلب كرد.

جا داره همين جا اين موفقيت بزرگ و غير قابل انكار رو به همه ي دست اندركاران اين نشريه به خصوص به خانمها:رستمي,بويه,حصاري و اقايان:قمي و فرهاد نژاد كه با تلاش بي وقفه ي خود در جهت گرداوري آن سنگ تمام گذاشتند تبريك عرض كنم.

با اميد توفيق روز افزون براي اين بزرگواران.

بدون شرح.....


صرفا جهت اطلاع....

1)     با هماهنگی هایی که نماینده کلاس کرده 26شهریور میشه شروع کلاسامون ........ پس یه تبریک برا شروع کلاسه و ترم جدید و یه تسلیت برا دوباره دست و پنجه نرم کردن با درسای آسون و سر و کله زدن با استادی دانشمند و فاضل....... شاع در این باره زیبا میفرماید:

باز آمد بوی ماه مدرسه                     بوی بازیهای راه مدرسه

شاع یه چیزایی میگه شما به دل نگیرید.......

******************************************

2)توی وبلاگ دوتا چیز خوب گذاشتم...... امیدوارم به درد تون بخوره..... یکی فال خافظه که خیلی سریع  براتون فال تونو میگیره و آینده قشنگتونو زودتر بهتون خبر میده...... یکی دیگش دیکشنیری (فارسی را پاس کاری کنیم: فرهنگ لغت) که متنای زیبای شما رو میتونه به زبانونای مهم ترجمه کنه.......

برید حالشونوببرید

*********************************************

3)تابستون با همه خوبیا و بدیاش و دیگه داره تموم میشه ....... همه بچه ها دلشون داره واسه هم پرپر میزنه و از شوق دیدن همدیگه جونشون داره به لب میرسه  (مگه نه....غیر از اینه.....)..... همه توی وبلاگ مشارکت خوبی داشتن ولی یه سری ها کم لطفی کردن ....... خودشون میدونن...... درسته خودتی...... درست فهمیدی....

رفتیو تو وبلاگ کس دیگه سهیم شدی هیچ خیالی نیست....

در کل از همه بچه ها تشکر میکنم . شاعر در این باره زیبا میفرماید:  

نون و پنیر و بامیه        این مصرع یادم رفته ....ببخشید

*********************

 

نتايج


سلام !

طبق قولي  كه دادم شنبه شب نتيجه نهايي ترين ها رو بذارم الانم به قولم عمل كردم اينم  نتيجه نهايي:

 فقط قبلش از همه ي دوستاني كه توي اين  راي گيري  شركت كردن صميمانه تشكر ميكنم .

چنتا اسطورم تو كلاسمون مث اينكه داريم  "خانم بويه و اقايون فرهادنژاد وجعفري"  كه بچه ها از لحاظ اخلاقي خيلي قبولشون دارند براشون ارزوي موفقيت ميكنم . اميدوارم هدف اين ترين ها كه شناخت الگو هاي كلاسي از نگاه همكلاسي ها بود به ثمر بشينه و كلاسي بمراتب بهتر از پيش داشته باشيم. مطلب ديگه اينكه اينطوريكه كه معلومه اين دوستان بي حال شما نميخوان تو نظر سنجي شركت كنن پس نظر سنجي رو بجاي دوشنبه شب همين الان برميدارم چون وبلاگ بدجوري شلوغ پلوغ شده البته اگه كسي  خواست اعلام امادگي كنه و تا حالا وقت نكرده  ميتونه تو همين پست تا دوشنبه شب اعلام علاقمندي كنه تا الان شش نفر.راستي  به وبلاگ منم سر بزنيد دربارش نظر بديد ازنظراتتون استفاده ميكنم اينم آدرسش :

physiotherapist-ghomi.mihanblog.com

داشتم چن دقيقه پيش آسمونو ميديدم امشب ماه كامله خيلي خوشگله ديدين؟

مرسي موفق باشيد.

1.      مومن ترين:............................................... خانم بويه(5 راي )

2.       باحيا ترين :.............................................. خانم رستمي (4 راي)

3.      خوش اخلاق ترين:........................................اقاي صالحي وخانم حصاري(3 راي)

4.      با صداقت ترين :..........................................اقايون حسيني وجعفري و خانمها آزادوار و رستمي و محبوبي(2 راي)

5.      شوخ طبع ترين: ..........................................قمي(6 راي)

6.      قابل اعتمادترين : .........................................اقايان جعفري و قهاري و اشرفي و خانم  پناهي(2 راي)

7.      بامرام ترين : ..............................................اقاي فرهاد نژاد وعنصر پور(3 راي)

8.      باجنبه ترين: ...............................................اقاي جعفري(3 راي)

9.      باشخصيت ترين: ..........................................اقاي جعفري و خانمها بويه وشباني(2 راي)

10.  باكلاس ترين وخوشتيپ ترين: ...........................همه كلاس!!!دروغ سا ل

11.  مودب ترين: ................................................اقايان صالحي و قهاري(3 راي)

12.  با پشتكار ترين وجدي ترين : ............................اقاي فرهادنژاد(5 راي)

13.  خوش قلب ترين: ..........................................اقاي فرهاد نژاد وخانم بويه (2 راي)

14.   بهترين همكلاسي :اقاي اشرفي و خانمها پناهي و حصاري و آزاد وار(2 راي)

 

ممنون از توجهتون وهمكاريتون!!!اگه نقيصه اي ترينهامون داشت ببخشيد به بزرگي خودتون.


8f59rn7wnyqieznme6tk.bmp